Forever a stone

Idag är det är 27 grader ute (TJUGOSJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och jag är i desperat behov av att bada. Det finns bara ett liiitet problem - ingen vill bada med mig (W.T.F?!!) ! Otto är i Spanien, Frida och Erika är i Ystad, Peter är badkruka, Emil och Linus ska fira en födelsedag, Mikael ska repa och André är bara ett litet äckel. Vad är det för feeel på världen, menar jag? Haallååå, det är tjugosju grader ute!!!!!!!!!!!!!!!!! TJUGOSJUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
 
 
Nu tänker jag sätta mig vid TVn i protest och titta på utrotningshotade pandor. Känns bra att någon har det sämre än vad jag har det liksom (vadå? jag är inte bitter?).  

Kommentarer
Peter

Jag är ingen badkruka, gillar inte att flasha min kropp bara ; )

Svar: Jajajaa! <;
piggelinen.blogg.se

2012-08-20 @ 17:30:24
JHH

oj har du så varmt? Jag vill också ha värme (framför allt kunna bada i inte jättekallt vatten)

Svar: Riktigt tryckande åskvärme här nere i Skåne idag! Antar att det kommer braka loss vilken minut som helst..
piggelinen.blogg.se

2012-08-20 @ 18:53:40
URL: http://jhh.blogg.se
JHH

svarar här bara för att jag blev så...eeh. paff. ;)
sv.men ooooj. och det har nu knappt skrivit om i din blogg :o du hade ju kunnat bli värsta träningsbloggaren ;) imponerande! Förstår att du är stolt :)

2012-08-20 @ 19:40:35
URL: http://jhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin