Hästfluga på jakt

Satt i vårt uterum innan när en broms plötsligt kom insurrande. Alltså, ingen sådandär mesig liten regnbroms utan en ORDENTLIG fäbroms. Jag bad självklart till gud att den inte skulle ta en tugga av mig. Bönen verkade till min förvåning bli hörd då den enorma flugan plötsligt flög med full fart in i ett fönster och liksom störtade rakt ner i backen, för att sen yrt promenera omkring nedanför. Kan härmed intyga att flugor också kan få hjärnskakningar (om någon nu någonsin har tvivlat på den saken).
 

Kommentarer
Sanna

Usch! Hatar sådana vidriga små (och stora) bitinsekter!
Jo, jag har förresten blivit väldigt inspererad av din bloggheader till att skapa en i ungefär samma stil. Alltså ritat på fotografier. Älskar din header nemligen <3

2012-08-12 @ 19:35:13
URL: http://Zansie.blogspot.com
Lotta

Den lever väl inte fortfarande?

Svar: Jag är väl ingen mördare heller! .. fast jag medger att jag skrattade ganska rått när jag hörde dunsen mot rutan ;)
piggelinen.blogg.se

2012-08-12 @ 20:20:40
Ellen (alatariel)

Haha vilken fuling! Och låter ju bara ör roligt att den flög in i fönstret. :D

Svar: Haha, skadeglädje är den enda sanna glädjen! ;D
piggelinen.blogg.se

2012-08-13 @ 13:10:33
URL: http://alatariel.papper.fi
Ellen (alatariel)

Sv: Tack så mycket! :D Och det där har jag faktist inte tänkt på, haha! Lite jag är dum.

2012-08-13 @ 14:58:17
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin