Ojsan

Jag var förresten ute och geocachade lite till i lördags, orkade inte ta med mig någon kamera men Otto agerade fotograf så det blev lite foton ändå. Han själv fastnade dessvärre inte på bild men jag kan intyga att han var med om någon tvivlar. 







Vi började ge upp lite på en av cacharna efter att ha letat i all oändlighet, då plötsligt kom jag att tänka på den där brickan med siffror som Otto hade sett precis när vi börjat leta...
 
Jag: "Eeeeehm.. killar........"
De: "Mh?"
Jag: "Heh. Alltså. Jag kom på nu.. vi ska nog bara hitta koordinaterna här till en annan cache. Tror Otto hittade dem innan."
De: "Eeeeliiiiiin.................................................."

Kommentarer
JHH

Haha det där är charmen med geocaching:) fast jag förstår inte varför se blir "sura"det var ju du som kom på det...

Svar: Haha, ellerhuuuur! ........ fast det är bara jag som har hållit på med geocaching innan, så jag borde kanske haft koll ;)
piggelinen.blogg.se

2012-08-15 @ 09:07:30
URL: http://jhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin