Otursdrabbad

Inte för att klaga eller så meeeneee... för tillfället känns mitt liv lite sådär lagom miserabelt. Under de senaste två veckorna har jag hunnit med att både få ryggont (har inte kunnat röra mig normalt sedan förrförra tisdagen), dra på mig en vrålförkylning (som precis släppt efter två veckors snörvlande och hostande), få nackspärr (vilket förvisso släppte efter en dag), liva upp min pollenallergi (hej konstant kliande ögon), få huvudvärk (igår kväll fick jag plötsligt jätteont och ville mest bara kräka), skaffa skoskav och få ett par ömmande fotvalv.
 
 
Tilläggas bör att jag dessutom har mens, har arbetat i 13 dagar varav det regnat på samtliga och att jag inte har fått träffa min pojkvän på snart tre veckor. Tycker fruktansvärt synd om mig själv - inte minst innan idag när Joakim försökte liva upp stämningen..
 
Joakim: Vad skönt att det inte har regnat idag i alla fall!
Jag: Kul att det inte har regnat på dig ju!!!
 
På något mystiskt vis har nämligen en regäl regnskur dragit över mig idag men missat samtliga andra på jobbet, trots att vi bara arbetade runt 500 meter från varandra. Mitt liiiiiiiv. 

Kommentarer
Karin

Hahahah herregud! LIDER MED DIG!!!

2012-07-19 @ 23:31:53
URL: http://karinkakis.blogg.se
petronella

Vilka härliga bilder du har gör du de själv? :)

Svar: Åh, tack! Jag ritar dem själv :)
piggelinen.blogg.se

2012-07-28 @ 21:16:02
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin