Flytta följare

Som ni kanske har lagt märke till så har jag lyckats flytta mina följare på bloglovin' från glasartad.blogg.se hit, det var lättare än vad jag trodde så nu ska jag förklara för er hur man gör!
 
1. Logga in på bloglovin'.
2. Se till att både din gamla och din nya blogg är kopplade till ditt bloglovinkonto.
3. Gå in på "blogs by me" och klicka på hjälp/support i menyraden längst ner på sidan (se bilden nedan).
 
 
4. Nu kommer du till en rullista med texten "I need helt with", välj "My blog".
5. Bland frågorna som punktas upp, klicka på "I have changed my blog address, can I move my followers?".
6. Följ instruktionerna.
7. TADA!

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Låter ju super enklet. :)

Svar: Det är det!
piggelinen.blogg.se

2012-07-01 @ 13:40:38
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin