Hårvågare för herrar

Inatt drömde jag den konstigaste drömmen jag drömt på länge (och då drömmer jag ofta konstiga drömmar). I drömmen fyllde min morfar år och vi skulle ge honom presenter. Min moster gav honom då något han verkligen uppskattade, nämligen en revolutionernade hårvågare för äldre herrar. Jag har gjort en fin illustration för att ni förstå precis HUR störda mina fantasier är, instruktionerna var enkla;
 
På så vis får alltså äldre herrar vågigt hår. Jag dog lite när jag vaknade och insåg att jag hade drömt. Vad jag själv gav morfar? Ett par damskor i storlek 38, såklart. Vad annars liksom?

Kommentarer
Johanna Öberg

hahaha va roligt:D

Svar: Mina drömmar är så knäppa! :'D
piggelinen.blogg.se

2012-06-25 @ 00:29:17
URL: http://asiwantit.blogg.se/
JHH

Men oj. Vilken lustig dröm.. ;)

2012-06-25 @ 10:12:49
URL: http://jhh.blogg.se
Louise

Låter ganska logiskt att håret blir vågigt av en varm sten i en 'cylinder' på hvudet. Let's gå and uppfinna en! 8D

Svar: Jamen ellerhuur!? Det var dock inte helt riskfritt att använda metoden, stenen var nämligen tung och brännhet, att luta på huvudet var liksom inte att rekommendera ;D hahaha
piggelinen.blogg.se

2012-06-25 @ 10:45:45
Lotta

hahahahaha, du är för rolig! xD

Svar: Hahaha, kan tillägga att du var med och hjälpte mig att välja ut skorna till honom - vi köpte dem på en marknad på en strand! hahaaaa ;D
piggelinen.blogg.se

2012-06-25 @ 20:50:04
Lotta

Ooops sen drömde jag om dig istället! haha xD

Svar: Du kan ju inte bara skriva så och sen inte berätta VAD du drömde!! eller var det så illa? hahaha xD
piggelinen.blogg.se

2012-06-26 @ 22:09:34
Lotta

Drömmar är ju så svåra att förklara, skyll dig själv... xD

Det handlade om att vägen blockerades av stora ovanliga fordon och något "event" för dem. Eftersom vi var typ främst i bilkön passade vi på att fota och titta för vi kom ju ändå inte fram. Klockan 16 blev vägen fri igen så jag kunde köra till jobb (dit jag var på väg och skulle varit kl 8). Jag förundrades över varför min chef inte ringt och undrat var jag var än, det bådade inte gott! Det roliga var att jag egentligen bara kunde vänt om och kört ett annat håll till jobb istället för att stanna där HELA dagen.

Svar: Hahahaha! Jag som trodde att jag hade udda drömmar........
piggelinen.blogg.se

2012-06-26 @ 23:11:16
Matilda

Haha, vilken dröm! Men det kanske är dina drömmar som vill säga dig något, du kanske borde uppfinna en sådan?

Svar: Haha, jamen så är det säkert! Det verkar ju vara en gaaaaalet bra produktidé liksom...
piggelinen.blogg.se

2012-06-27 @ 20:02:52
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin