Sopade banan

Ikväll tänker jag lägga mig tidigt, jag har varit för duktig för mitt eget bästa idag. Inledde med att för första gången i mitt liv spela en runda golf, jag var självklart en naturbegåvning och ägde såväl kusiner som farbröder. Typ. Inte. Meeeeen.. i alla fall! När jag väl kom hem igen (vrålhungrig och bränd i ansiktet av solen) tog jag mig an min lortgris till bil - både utvändigt och invändigt - innan jag städade hela vårt hus. Jepp, nu har jag städat så det räcker för flera månader framöver. Gonatt!
 

Kommentarer
Camilla

Vad kul att läsa till grafisk designer! Hur lång är utbildningen? Jag är utbildad grafisk formgivare. ;)

Gillar designen på din blogg, snyggt enkel och stilren. Min orkar jag inte göra något med även om jag borde. :p

Svar: Oj vad kul! Utbildningen är treårig :) Arbetar du med grafisk formgivning idag? Tack så mycket! :D
piggelinen.blogg.se

2012-06-29 @ 09:15:27
URL: http://thisiscamilla.blogg.se
Camilla

Okej, som min då alltså. :) Nej, jag jobbade på en tidning direkt efter studenten men tröttnade tyvärr (pga arbetsmiljön och uppgifterna) så har hamnat i andra genres men hoppas hitta tillbaka snart igen. Fick ångest igår och insåg att jag borde utbilda mig till något mer avancerat så det kanske blir något mer på det grafiska. :)

Svar: Det blir väl ofta så att man inte håller sig till samma genre hela livet ;) Jag hade definitivt velat prova att jobba på en tidning, hoppas att det inte ska bli helt omöjligt att få arbete efter utbildningen.. :) Jamen det tycker jag att du ska göra, det är ju så kul att få vara kreativ!
piggelinen.blogg.se

2012-06-29 @ 09:27:28
URL: http://thisiscamilla.blogg.se
Line

oh så fin header :)

Svar: Tack så mkt! :D
piggelinen.blogg.se

2012-06-29 @ 11:27:47
URL: http://spontaneous.blogg.se
Lotta

Är det där Otto?

Svar: Japp, tro det eller ej!
piggelinen.blogg.se

2012-06-29 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin