Välkommen till min nya blogg

Surprise surprise, nu lämnar jag glasartad.blogg.se och börjar om på nytt här inne på piggelinen.blogg.se! Detta firar vi med ett videoinlägg och en ny bloggdesign.
 
 
Anledningen till att jag har flyttat hit är att jag inte trivdes med bloggnamnet glasartad, ett plus är också min nya design där jag kan lägga upp större bilder!
 
Det kommer ske justeringar i designen efterhand, men kommentera gärna vad ni tycker om flytten och säg till om något buggar. Och glöm nu inte att följa mig på bloglovin'!

Kommentarer
Sanna

Hej! Vad kul med lite förändringar, blev riktigt förvånad när jag såg att du bytt blogg :D
Skulle du kunna förklara för mig hur man får själva videoklippet (från youtube.com) att synas så som ditt gör? Jag får bara själva länken att synas :/ Har aldrig begripit mig på Blogg.se ^^

Svar: Roligt att du hittade hit också! :D Jag passar på att göra ett helt inlägg om det där med videoklippet, kika in här lite senare så ska jag ha publicerat det :)
piggelinen.blogg.se

2012-06-23 @ 12:33:38
URL: http://punkrockers.blogg.se
JHH

åh jag älskar din dialekt :D och gillar din "profilbild" och kommer så klart följa dig på den nya bloggen (har redan lagt till dig) :)

Svar: Haha, tack! Jag kan inte påstå att jag är särskilt förtjust i den själv.. ;) Roligt att du fortsätter följa mig här! :D
piggelinen.blogg.se

2012-06-24 @ 11:24:51
URL: http://jhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin