Klädkris

Jag skulle behöva köpa nya kläder, två av mina jeans har spruckit inom loppet av ett par månader så numera har jag bara ett par marinblå att slita på. Och jag använder alltid svarta i vanliga fall. Alltid. Dessutom ska jag ju presentera ett arbete inför några fina-i-kanten-människor nästa vecka och dessutom fyller min pojkvän 20.

Nu har jag dessvärre beslutsångest över när jag ska shoppa. Idag, måndag eller nästa fredag? Eller inte alls? Borde plugga istället. Argh. 

(Bildkällor: 1 2 3 4)

Kommentarer
Becczor

Oh Elin, tänkte direkt på dig när jag hittade denna sidan!
http://stylegawker.com/

Svar: Åååh, så glad jag blir! TACK! Helt perfekt sida när man sitter och har tråkigt :D
piggelinen.blogg.se

2012-12-13 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin