Schampobeslutsångest

Jag lider av en väldigt plågsamma åkomma, nämligen den stora schampoångesten. Varje morgon står jag där i duschen konfunderad över vilket schampo jag egentligen ska välja; det där som håller mitt hår blont, det där som håller mitt hår mjukt eller kanske det där som reparerar håret från rötterna? Verkligen inga lätta beslut att fatta när man just har vaknat. 


För att göra det hela ännu jobbigare införskaffade jag idag två nya balsam. Nu kan jag inte bestämma mig för vilket jag ska ställa in i duschen. Hmmmmmm.........


Kommentarer
Jenny

Haha känner igen det där! Min pojkvän har sagt att jag endast får ha framme ett schampoo och ett balsam (plus en duchtvål, en peeling och en inpackning också) för att det blir för mycket flaskor annars. Det gör det lite lättare att välja (orkar liksom inte ta fram alla andra schampoo- och balsamflaskor varje gång jag duschar ;)

2012-10-20 @ 11:15:16
URL: http://jennystoa.blogg.se
Ellen (alatariel)

Haha, jag har igen ett sånt problem att det nästan aldrig finns något shampoo! :P

2012-10-21 @ 15:16:04
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin