En helt vanlig klantig dag i mitt liv

Idag stod jag i kö i evigheters evigheter för att skaffa busskort, när det var ett par nummer kvar innan mig "skulle jag bara..". När jag tittade upp igen insåg jag att de redan hade hunnit förbi mitt nummer och fick snällt gå och hämta en ny kölapp. 
 
När jag fick mitt kort hade hon i kassan skrivit fel kortnummer men jag orkade inte bry mig så jag åkte lite småolagligt hem till Frida (äsch, det är ju bara tolv mil tur och retur, vad kan hända liksom?). 
 
När jag skulle tillbaka till Malmö regnade det så jag tog bussen till stationen vilket är en resa på typ en minut. Trodde att jag skulle av på nästa hållplats så tryckte på stoppknappen direkt, bussen körde dessvärre  bara tre meter och stannade igen. Pinsamt.
 
När jag äntligen kom hem skulle jag laga lite mat. La en plastpåse på en varm spisplatta. Ingen höjdare. 
 
 
Nu ligger jag och gosar med min gosedjurskanin och pratar i Skype. Gör allt för att inte klanta mig mer. Känns som ett mission impossible.  

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Låter som en riktig klantdag! ;)

Svar: Kan man lugnt säga ;)
piggelinen.blogg.se

2013-02-02 @ 10:12:28
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin