Deadline

Jag vet inte om ni minns projektet Deadline som jag arbetade med i slutet av förra året? Ni vet som vi var uppe och presenterade i Stockholm? I alla fall; det här projektet följer nu Ung Svensk Forms turné som den här månaden befinner sig i Malmö! Efter skolan idag tänker jag därför svänga in om Form/Design Center och kika på hur projektet utvecklats - vi lämnade nämligen över grundidén till ett par drivna killar som har utvecklat den vidare.
 
Jag visade aldrig filmen som vi gjorde förra året eftersom att den blev så pinsamt dålig, men nu får ni se den i alla fall. Filmen suger alltså men jag lovar att konceptet är desto bättre, läs mer om det här och här samt mer om utställningen här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin