Alltid lika roligt

Nä, jag mår inte bättre idag. Okej, alternativen: 
 
1. Åka till sjukhuset med buss. Vilket innebär att inte ha någon toalett inom två meters radie. Vilket i sin tur innebär en ganska otrevlig situation för mig och mina medpassagerare.
 
2. Stanna hemma. Vilket innebär... ja, bra fråga. Antingen blir jag frisk eller så dör jag en långsam, plågsam, död ensam i min lägenhet. Men då har jag i alla fall en toalett i närheten.  
 
3. Dö direkt så att jag slipper lida mer. Typ hoppa från mitt fönster.
 
Alternativt tre känns förvånansvärt lockande i förhållande till de andra två. Aja, tills jag har bestämt mig vet ni var ni hittar mig. 
 
 
PS. Bli aldrig magsjuka när ni måste besöka tre konsthallar för att kunna göra skolarbete. 
PPS. Bli aldrig magsjuka när ni inte har någon som kan gå och handla åt er.
PPPS. Blir aldrig sjuka över huvud taget om ni inte har någon som kan pyssla om er och tycka synd om er.
PPPPS. Ja, ursäkta språket, men jag tycker jävligt synd om mig själv just nu. 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Ush vad hemskt att ha magsjuka! Krya!

Svar: Ja det är väl inte det roligaste som hänt mig, haha.. tack!
piggelinen.blogg.se

2013-02-12 @ 15:36:06
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin