Hårsnoddsmarodören

Minns ni när jag skrev att jag inte borde använda hårsnoddar



HUR LYCKAS JAG??? Detta är alltså andra gången på en månad som en hårsnodd fastnat i mitt hår. Trilskades med detta i en halvtimme innan jag klippte sönder snodden i hopp om att den skulle lossna.
 
Men icke.



Till slut dränkte jag allt i balsam och lyckades dra ur hårsnodden med våld. Dessvärre var mitt hår så intrasslat vid det laget att det inte gick att rädda. Tog till saxen ännu en gång, är typ skallig snart.

 
R.I.P. 

Kommentarer
Otto

Dags att klippa dig kort C;

2013-06-23 @ 10:53:15
Jennifer-livet genom mitt objektiv

ååhh jag hatar när det där händer! :O

2013-06-23 @ 15:44:21
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin