Fick långa armar

Malmöiter är generellt pratgladare än helsingborgare, vilket oftast inte är till deras fördel. Idag kunde det dock varit en riktig tillgång om jag inte hade sumpat läget!
 
Var alltså på väg hem från bussen när en okänd kille gick ifatt mig. 
 
Han: Hej!
Jag: Hej? 
Han: Du såg så glad ut på bussen så jag ville hälsa på dig!
Jag: Haha.. okej? 
Han: Ehm. Ska jag hjälpa dig att bära? 
Killen pekar på mina kassar med typ tre ton matvaror. 
Jag: Nää det är lugnt. 
 
Hallååååå, vadå "NÄ"!?!?! Klart jag borde utnyttjat situationen och låtit den okända killen slava! Det är ju typiskt mig att svara innan jag tänker. Ibland undrar man hur jag står ut med mig själv alltså.
 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Bruka hända åt mig också att jag säger något innan jag hinner täncka och så går jag omkring och grubblar över det. :D Men vilken trevlig kille!

Svar: Haha, det är så typiskt när man ångrar sig direkt efteråt :'D verkligen!
piggelinen.blogg.se

2013-03-07 @ 19:17:32
URL: http://alatariel.papper.fi
rebecca

Jäklar vad med beundrare du verkar få då! ;)

Svar: Haha, kom till Malmö så kan jag garantera att du får ett par du också! ;D
piggelinen.blogg.se

2013-03-07 @ 19:44:29
Rebecca

Ja, ska ner på Eurovision, så får väl hoppas på det ;)

Svar: Haha, du kommer bli överväldigad! ;))
piggelinen.blogg.se

2013-03-10 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin