Om mig

Jag heter Elin och föddes år 1992 utanför Helsingborg. Idag bor jag i en minilägenhet i Malmö, har utbildat mig till grafisk designer, arbetar deltid som webmaster och studerar samtidigt bildbehandling och programmering. Min fritid (den lilla fritid jag har, alltså) består mestadels av fotografering, illustrering, design, twitter och, såklart, bloggar.
 
Det var den korta versionen. 
 
Annars har jag en leverfläck på mitt ögonlock och älskar att rita kaniner (du kommer märka det, oroa dig inte). Jag har läst Teknik Data/IT på gymnasiet i en klass med bara killar (plus Frida, hej!) och är galen i webbdesign. Jag kan stå med raka ben och ha handflatorna i golvet och jag höll på med hästar i sju år innan jag slutade på grund av att jag flyttade till min studentlägenhet. Jag har hört ryktas att jag är fett random, efterbliven men kul och hälften av er känner förmodligen igen mig från stallet.se där jag varit en hängiven medlem under namnet Solbacka. 
 
Hoppas ni gillar min blogg! Välkomna!
 



Kommentarer
Julie

Vilken mysig blogg du har! :)

Svar: Åh, tack! :D
piggelinen.blogg.se

2013-11-05 @ 23:34:56
URL: http://julieyu.se
Josefine

Jag kommer ihåg att jag älskade ditt stall när jag var liten! :P

Svar: Haha åååh, önskade att någon skulle skriva så! Stallet.se kommer alltid finnas i våra hjärtan! Hahahaha :'D
piggelinen.blogg.se

2013-11-06 @ 08:18:52
URL: http://stylebyjosses.blogg.se
Milina Salihodzic

Intressant att läsa! :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
piggelinen.blogg.se

2013-11-06 @ 16:40:33
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin