Oj hejhopp tjena!

Just det jag har en blogg! Tur man inte kan dra paralleller mellan en blogg och en krukväxt för då hade min krukväxt varit fett död. Undantagsvis om krukväxten hade varit av plast.
 
I alla fall har jag en såndär idag-får-jag-göra-vad-fan-jag-vill-dag vilket är väldigt väldigt trevligt. Det är på sådana dagar som jag oftast bloggar. Och om ni inte är helt sämst på matte har jag alltså gjort grejer cirkus varje dag sen den femte december 2014. Behöver inte ens fundera över varför jag känner mig stressad längre.
 
Egentligen tänkte jag bara informera er om att jag är pluggskadad, för jag köpte en osthyvel idag och den var paketerad med en sånhär: 
 
 
Och det stör mig galet mycket! Den som kan förklara för mig vad en lök har med en osthyvel att göra får en morot*

* förutsatt att denne bifogar sin adress

Kommentarer
Jessica

Du skall få behålla din morot men gissningsvis ville de upplysa om att en osthyvel även går att skiva lök, selleri och morot med :) Den är perfa till att skiva gurka med iaf :)

Svar: Haha, man lär sig något nytt varje dag! ;)
piggelinen.blogg.se

2015-02-08 @ 10:40:11
URL: http://lifetale.blogg.se
Robex Lundgren

fin blogg

Svar: tackar!
piggelinen.blogg.se

2015-02-08 @ 11:00:29
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin