Sugigt

Nyss var jag jättesugen på brulépudding så jag tyckte det var en jättebra idé att sätta en på uppvärmning i micron medan jag lagade kvällsmat.

Sen liksom.. hade jag brulépudding i hela micron, på halva diskbänken, halva skåpet under diskbänken, halva golvet.. och sen lyckades jag liksom kleta in mig själv plus grytunderlägg plus kylskåp också när jag ändå var igång.

Hade såklart tagit en bild till er som den fantastiska bloggerska jag är om det inte varit för att det blev lite panik, med tanke på att brulépudding som har kokat över i micron är.. ja. Typ jättevarm? 

Yeah. Blev ingen brulépudding att ställa i kylen men slickade lite på diskbänken så ni kan va lugna, blev inte helt lottlös liksom :D

 

(Snodd bild.)

Kommentarer
Jenny Karlsson

haha åh nej vilken otur :(

2014-12-10 @ 17:00:55
URL: http://www.nouw.com/jennykarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin