Geocaching

Jag och Otto har varit ute och geocachat, jag tog min femtiofjärde cache. Orkar inte förklara för er vad geocaching är så jag låter härmed gaymasens inlägg tala. Det enda gaymasen missar att beskriva är att alla som kommer förbi tror att man har något fel i huvudet, att "skatterna" oftast är gömda i hundbajspåsar (vilket resulterar i att man hittar diverse mindre trevliga "skatter" i sin jakt) och hur omysiga lådorna man hittar är (tänk er en plastburk i en hundbajspåse som legat under en barkbit i tre år). Men kul är det!










Kommentarer
Tette

Shoho! Allt bra med dig idag? :)
Kram

Svar: Hejsvejs! Här är det toppen, hur är det själv? :) kram
piggelinen.blogg.se

2012-08-04 @ 14:55:00
URL: http://misstette.blogg.se
Lotta

Jag tog med Robin till Håkull idag... Vi tog fel stig och gick runt hela toppen istället. *suck* Det blev en lååång runda, men vi fick en cache, foton och en fika som belöning. ;-)

Svar: Haha, vi lyckas alltid gå fel väg till toppen! Senast hade jag dock Otto med så då hittade vi såklart direkt, blev förvånad över hur lite man behövde anstränga sig när man kom på rätt stig.... men jag undrar om vi har tagit cachen där? Blir kanske en sväng dit i veckan! :)
piggelinen.blogg.se

2012-08-04 @ 18:30:03
Ellen (alatariel)

Åh så fin du är på den sista bilden! :)

Svar: Hahaa, tack ;D framför allt påsarna under ögonen <3 XD
piggelinen.blogg.se

2012-08-07 @ 11:59:45
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin