Himla trevlig födelsedag ändå

Gårdagen började strålande; en okänd kille tyckte att jag var "söt" och Frida bjöd mig på lunch. Sen kom jag hem och insåg att jag inte hade något internet.
 
Jag kunde inte laga maten jag tänkte laga eftersom att jag receptet låg på nätet, jag kunde inte skicka iväg min uppsats som jag skulle gjort, jag kunde inte läsa min kurslitteratur, jag kunde inte lyssna på musik och framför allt kunde jag varken logga in på Skype, blogg.se eller Facebook. 
 
Så där satt jag, ensam i min lägenhet utan internet på min tjugoårsdag. Just snyggt. Lite såhär kände jag:
 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Låter inte som någon super födelsedag! Men Grattis i (verkligen) efterskott!

2013-01-02 @ 17:00:24
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin