Trött

Första sommarjobbsdagen avklarad, får betalt för att träna, röra på mig och bli solbränd. "Wooow, vad är det för lyxjobb!?" undrar ni nu. Jo, jag arbetar precis som förra året på en kyrkogård där jag idag roade mig med att kratta på gravplatser och suga upp löv. Det sistnämnda är det där jobbet som man liksom hoppats att man skulle slippa, men icke. Min ryyyyygg. Mina armaaar. Garanterad träningsvärk imorgon.

På tal om ingenting så vet jag vad jag vill göra med mina gamla vaxkritor nu.

(Bildkälla: Okänd)

Kommentarer
Jessica

Åh, det där crayon-pysslet verkar så himla fint och roligt. Vill testa snarast!

Och du! Jag måste fråga, det har kommit lite mer människor än vanligt på besök hos mig idag och tittat på knäckebrödet - hittade du det genom en länk någonstans möjligtvis? Blir så ofattbart nyfiken!

Svar: Oj, har pysslet ett namn!? Tufft ;DHittade dig via bilderna som är till höger när man är inloggad på blogg.se (blev himla sugen när jag såg dina knäckebröd!) :)
piggelinen.blogg.se

2012-07-02 @ 18:33:08
URL: http://litesocker.blogg.se
Jessica

Näe, ett namn vet jag inte! Jag har alltid bara kallat de där kritorna för crayons. Haha. :D
Minsann! Jag har inte fått syn på den där! Men vad fint - hoppas du kan göra det någon dag!

Svar: Haha, jaså! Hade aldrig hört det namnet innan.. man lär sig något nytt varje dag! ;D
piggelinen.blogg.se

2012-07-02 @ 19:21:22
URL: http://litesocker.blogg.se
Lotta

Coooolt! ;-)

2012-07-02 @ 20:01:18
JHH

Jag har också jobbat på kyrkogård i två år. Det var slitsamt men roligt. Man hade en go solbränna och vissa dagar kom man hem alldels dåsig av all sol eller kall och frusen av allt regn.

Svar: Haha, så sant som det var sagt!
piggelinen.blogg.se

2012-07-02 @ 21:36:26
URL: http://jhh.blogg.se
Sabina

Men vad fräckt! Ritkigt bra idé det där, jag blir absolut sugen jag också! :)

Svar: Ellerhur! :D
piggelinen.blogg.se

2012-07-12 @ 22:11:45
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin