Skickligt Otto

Folk brukar kalla mig klumpig, men jag vet inte riktigt.. har i alla fall mött min överman. Han heter Otto. För inte alls särskilt längesen lyckades han nämligen med konsten att köra en gaffel i handen. Så att blodet sprutade. "Jag skulle bara dela på fläskfilébitarna.." sa han. "Ja nu har du i alla fall lärt dig av dina misstag", sa jag. 
 
 
Men icke. Häromdagen kom han nämligen på den briljanta idén att dela kycklingbitarna i en kokande gryta med en plastslev. PLASK sa det och så hade han kokande kycklinggryta över halva armen. Jag skulle gissa på att det inte var jätteskönt.

Hur Ottos kokade arm numera mår, direkt efter olyckan och framåt;





 
Mitt råd? Håll dig till Billys panpizza Otto. Och dela den för allt i världen inte med kniv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin