Min dag i punktform

- Vaknade
- Insåg att jag inte mådde bättre än igår
- Besökte toaletten
- Åt
- Besökte toaletten 
- Låg i sängen
- Besökte toaletten 
- Låg i sängen
- Besökte toaletten 
- Låg i sängen
- Besökte toaletten
- Låg i sängen
- Besökte toaletten
- Åt
- Besökte toaletten
- Låg i sängen
- Besökte toaletten 
- Åt
- Besökte toaletten 
- Låg i sängen
- Besökte toaletten 
- Satte mig vid datorn
 
Ja, min mage har stora problem med att behålla någon form av mat för tillfället. Jag försöker övertala den att ett par riskorn aldrig har skadat någon men jag vet inte. Den verkar inte riktigt lyssna. Tryckte i mig vätskeersättning nyss som smakade en blandning av havsvatten och konstgjort hallon och hoppas på att må bättre imorgon. 
 
- Besökte toaletten 
- Låg i sängen 
- Sov

Kommentarer
JHH

Krya krya på dig!!

Svar: Taack!!
piggelinen.blogg.se

2013-02-12 @ 10:21:28
URL: http://jhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin