Här ska shoppas

Nu ska jag alldeles strax iväg till Emporia som är ett jättestort köpcentrum i utkanten av Malmö. Är på jakt efter en vinterjacka och en mössa och en lunch med en Frida!  
 
Under tiden som vi springer runt där tänkte jag att ni modenördar skulle få inspektera Splays nya kanal "Style", ett nytt kul sätt att se modebloggarna på! Antar att jag borde veta vem programledaren är, med tanke på att jag är en total bloggnörd, men det gör jag inte och jag tycker dessvärre att hon suger (förlåt) (det har egentligen mest att göra med dialekten som låter grymt bitchig). Men Kenza är ju alltid kul att kolla på menar jag! 
 

Kommentarer
Bea

Härlig blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
piggelinen.blogg.se

2013-10-24 @ 16:10:52
URL: http://beatricenygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin