Lätt värt

Mh jag kan väl eventuellt ha tvättat mina skor i tvättmaskinen nyss och de kan eventuellt inte ha blivit ett dugg renare utan jag kanske eventuellt istället löste upp innersulan i husets gemensamma tvättmaskin.  
 
Mmmmh anledningen till att jag kom på idén med att tvätta mina skor från första början var att jag kanske råkade hälla diverse drycker på dem första gången jag använde dem så att de inte var vita längre utan prickiga och nu har jag alltså tvättat sönder ett par skor som jag använt en gång i mitt liv. Jepp. 
 
Om vi ska se till det positiva så var det någon som hade tvättat med något som luktade pepparkaka innan så nu har jag ett par sktiga skor utan innersula som i alla fall luktar pepparkaka. Lätt värt.
 
 
 
Här ovan har vi en bild på skor eftersom att jag inte pallade fota mina / mvh världens sämsta bloggerska. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin