Efter fest kommer matkoma

Jag är jättemätt nu för jag åt pastasallad och kladdkaka till frukost. Och jag åt frukost klockan två. Tänker sova över hos födelsedagsbarn fler gånger. 
 
Det var faktiskt rätt kul utöver maten också, tro det eller ej! Funderar över varför jag inte fick en pall att stå på under gruppfotot dock.
 
 
Detta trots mina klackar. "Ooooj vad höööga" tänker ni säkert nu. Men mh okej jag jag är inte van vid att gå i klackar och SUGER på det, deal with it liksom. 
 
 
Va såhär glad innan jag började få ont i fötterna dock. Det var najs. 
 
 
Nu ska jag äta popcorn och kolla youtube. The fabolous life of Elin. 

Kommentarer
Liza

Wow, ni ser ut att ha haft en grym kväll!! :)

2014-10-26 @ 11:56:15
URL: http://lizasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin