Kalas, kan man säga

Har ni saknat mig? Bra. Medan ni har roat er med det har jag varit på två släktkalas och pussat lite på Mikael. Jag firade min tjugoårsdag i lördags förstår ni. Fyller år på onsdag.
 
Tidningen som vi hade lagt ut för att sätta snödränkta skor på kände för att skämta med mig. 



Sen överlät jag fotograferandet till min kusin, hon skötte sig utmärkt. Nedan dokumenterar hon SM i kalaslyft. Reglerna är enkla; lyft så många kapsyler som möjligt med fingertopparna, de får inte ligga ovanpå varandra. Självklart skulle pappa vara värst och vann ära och berömmelse med nio kapsyler i luften. Imponerande. 



Avslutar med en obekväm bild på snart tjugoåriga jag. Typ såhär glad har jag varit i ett par veckor nu. Det är ganska trevligt.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin