Mitt lyckonummer är numera 12

Jahapp, då var det den 31 december igen. Dagen då man får skämmas över att man inte har skrivit ihop något välgenomtänkt nyårsinlägg som alla de andra duktiga bloggerskorna har. Tänk att jag om en månad har bloggat i fem år. FEM ÅR. Det är galet.  
 
2012 har i alla fall varit ett bra år, ett extremt bra sådant faktiskt. Jag har varit på toppenhumör, lyckats fickparkera själv, umgåtts med alla jag gillar, ätit gott, lyckats bra med mitt skolarbete, vunnit en tävling och fyllt 20 år. Förvisso har jag enligt min väldokumenterande blogg också stressat ihjäl mig, duschat i glassplitter på bussen, haft ont i ryggen, fått karpaltunnelsyndrom och haft sönder både byxor, dator, mobil och skrivare.
 
Men vem bryr sig om hundra år liksom. 
 
 

Kommentarer
Klara

Din blogg är så fin! O du skriver så som en bloggare ska, älskar't :')

Svar: Men åh vad glad jag blir!! TACK! :D
piggelinen.blogg.se

2012-12-31 @ 15:25:25
URL: http://photoplanet.blogg.se/
Ellen (alatariel)

Gott Nytt År! Men alltså du behöver inte skämmas för jag har inte heller gjort något nyårs inlägg! :3
Sv: Va kul att du tycker det! :D Ja tomten var verkligen söt, kusinen och systern tjatade hela tiden om att när vi kan öppna julklapparna. Så dom klädde ut sig till tomten, och man måste ju öppna klapparna när tomten kommer. ;)

2012-12-31 @ 17:38:48
URL: http://alatariel.papper.fi
Lovisa - Mångsysslare

Tänk vad man kan ha nytta av sin blogg i framtiden! Att ha en dagbok över flera flera år :D

Svar: Jomen precis, det är alltid kul att kunna titta tillbaka! :D
piggelinen.blogg.se

2013-01-01 @ 18:05:54
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin