Fickparkering

Jag hatar att fickparkera, det beror ganska mycket på att jag suger på det. Ni kan ju föreställa er ångesten som därför uppstod när jag skulle köra hem från Mikael och upptäcker att min bil står parkerad såhär: 


 
Utöver att det stod en bil bakom och en bil framför min bil så stod det alltså också en bil parkerad snett utanför. Jag funderade en stund över situationen och tänkte ut tre möjliga scenarion:

1. Jag ringer Mikael tvingar honom komma ut och hjälpa mig (= förnedring).
2. Jag försöker själv och mosar minst en bil (= förnedring).
3. Jag försöker själv utan att mosa en bil (= ära och berömmelse).

Lockelsen att bättre på självförtroendet tog över så jag satte mig bakom ratten och brummade iväg. Japp, bara sådär. Det blev inte ens krångligt. Kände mig sjukt duktig. Som grädden på moset blev bilden ovan min 1337de mobilbild, det mååste ju bara vara ett tecken. Jag. Är. Grym.

Kommentarer
aina [fotoblogg]

Gud vad jobbigt :O jag skulle fått panik haha!

Svar: Haha, tur att jag lyckades! ANNARS hade jag fått panik.. ;)
piggelinen.blogg.se

2012-06-30 @ 21:18:35
URL: http://ainaphoto.blogg.se
JHH

men oj! Jag hade fått panik. Gillar inte heller att fickparkera...usch usch usch! BRA JOBBAT :D

Svar: Fickparkeringar borde vara förbjudna! haha ;D
piggelinen.blogg.se

2012-06-30 @ 23:45:14
URL: http://jhh.blogg.se/
Ellen (alatariel)

Va duktigt. :DD

Svar: Ellerhuuuur? ;DD
piggelinen.blogg.se

2012-07-01 @ 10:48:49
URL: http://alatariel.papper.fi
Lotta

Ja, det är grymt! :-)

Svar: Stolt!
piggelinen.blogg.se

2012-07-02 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin