Midsommar

Vad jag gjorde förra midsommarafton är ett mysterium, jag minns inte, ingen annan tycks minnas och jag hittar inget i bloggarkivet. Hm? Vill jag veta? Något jag däremot minns klart är att jag året därinnan ägnade midsommarafton åt att längta ihjäl mig efter min pojkvän som vid tidpunkten befann sig utomlands. 
 
I år blir det andra bullar (okej, jag vet vad ni tänker, inga sånna bullar) för nu ska det firas med både pojkvän och vän och ännu fler vänner. Kul!
 
Bjuder på midsommarbilden 2010 (ignorera tecknet jag gör med handen, det är inte riktigt meningen att vara taskig mot er) (elleeeeer?) (nä, skämtade bara):


Kommentarer
Michaila - I can do anything with the right shoes!

Glad midsommar! :D hoppas den blir bra!

Svar: Tack det samma du! :D
piggelinen.blogg.se

2012-06-22 @ 12:04:34
URL: http://michaila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin