Hejdå Skåne

I vanlig ordning ska ju något hända när man minst vill det. Nyss blev jag helt omotiverat jätteillamående, hängde mig över toastolen när det plötsligt började blixtra något fruktansvärt för ögonen och mina öron fylldes av ett högt pipljud. Där satt jag en stund innan det avtog lika plötsligt som det kom. Det enda beviset på att något hänt var att jag skakade som jag vet inte vad, var likblek i ansiktet och att kallsvetten bokstavligt talat rann om mig. 
 
Men nu mår jag prima igen. Fattar ingenting. 
 
Aja, snart beger sig den här nervösa tjejen sig till huvudstaden och kommer nog inte kunna blogga igen förrän på torsdag kväll. Önska mig lycka till och håll tummarna för att jag varken ska svimma på scen eller att mina nylagade byxor ska spricka igen!

Let's do thiiis. 




Kommentarer
Elin

Ajdå,det där känner jag igen,händer mig väldigt ofta :/ enligt skolhälsovårdaren är det för att man har lågt blodtryck.. inte roligt.

Svar: Ojdå.. men kommer det bara sådär? Jag trodde bara man kände det om man typ reste sig eller något då? Detta kom liksom när jag stod rakt upp och ner och fönade håret..? X)
piggelinen.blogg.se

2012-11-20 @ 16:38:36
Ellen (alatariel)

Lycka till! :D

Svar: Tack, det gick toppen :D
piggelinen.blogg.se

2012-11-20 @ 18:49:55
URL: http://alatariel.papper.fi
Martina

Händer mig när jag är bakis, men du kanske inte var det..

Svar: Jag var så obakis man kan vara! ;)
piggelinen.blogg.se

2012-11-20 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin