Morgonpigg och sånt

Vad hittar ni på klockan halv elva en onsdag? Själv tittar jag på fina mönster, något ska man ju göra liksom.
 
På tal om mönster så mötte jag min granne i korridoren innan när jag kom hem från Mikael (jag hade i princip gått från sängen rakt ut till tåget vid åttatiden) (hoppades i mitt stilla sinne att jag inte skulle träffa någon på hela vägen från Helsingborg till Malmö, gick sådär) (försökte istället intala mig att jag nog inte alls såg särskilt nyvaknad ut), han hade på sig mjukiskläder och var blöt i håret. "Hej" sa han. "Gomorron" sa jag. "Känns bra att vi ser lika pigga ut idag" sa han. "Verkligen" sa jag.
 
Sen skyndade jag mig till min lägenhet.
 

(Bildkälla: okänd)

Kommentarer
Marie Bergman

Jag kollade på Svenska Hollywoodfruar på tv3-play. Haha!

Svar: Haha, nästan lika bra tidsfördriv som att kolla på mönster alltså!
piggelinen.blogg.se

2012-09-05 @ 11:11:05
URL: http://livetiluxemburg.se/
Ellen (alatariel)

Satt i skolan! :3

Svar: Jippiii, haha ;)
piggelinen.blogg.se

2012-09-05 @ 16:39:29
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin