Nu går jag och blir mainstream

Jag är lite sugen på att börja överredigera mina foton och bli höjd till skyarna som en duktig fotograf när jag egentligen bara råkar gilla photoshop, ni vet så som det brukar vara hos fotobloggarna? Hade varit himla kul. Det jobbiga är väl att mina ritade bilder inte riktigt passar ihop med den stilen på blogg, meeeeneeeeeeee..... värt ett försök? Jepp. Tänker prova. Nu. Så från och med idag prenumererar ni alltså på ännu en sådandär blogg som ser ut som alla andra! Då är vi överens då? Bra. Får se hur länge jag orkar. 
 
Inleder med något så mainstream som en fin citatbild för att komma i stämning, det här är ett gammalt foto som jag har redigerat på nytt (surprise surprise liksom). Glöm nu inte bort vem det var som myntade det här uttrycket första gången mina vänner! 
 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Kul! Och gillar verkligen bilden. :)

Svar: Tack :D
piggelinen.blogg.se

2012-09-22 @ 17:16:51
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin