Otursdag

Det är inte min dag idag. 
 
1. Morgonen började i kalabalik när jag insåg att jag bara hade en kvart på mig att hitta kläder, äta frukost och fixa håret (som egentligen var i stort behov av en dusch)
2. Det visade sig att studievägledaren som jag hade bokat in ett samtal hos inte hade ett eget kontor, vilket innebar att vi höll vårt djupa samtal mitt bland alla studerande studenter i cafeterian
3. Brände mig ordentligt på ett stekjärn
4. Fick mitt brandalarm att börja tjuta
5. Tog bussen åt fel håll och fick åka i 45 minuter istället för 15
6. Tryckte på stoppknappen vid fel hållplats
 
I samband med den sista punkten reste sig killen som satt på sätet bredvid mig upp.
Jag: "Du behöver inte resa dig, jag råkade trycka på fel hållplats, hehe.."
Han: "Alltså.. jag ska av här."
Jag: "Aha, haha, ja, då kan du väl få lov att resa dig då!"
Han: "Hehe, mmh.."
 

Kommentarer
Nelly

Ajdå, låter som en riktig otursdag! :/

2012-09-13 @ 16:34:12
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Zofie

Haha usch! Men lika bra att allt händer på samma dag, blir du förhoppningsvis av med otur på ett tag! :)

Svar: Ja så kan man ju tänka såhär i efterhand ;D
piggelinen.blogg.se

2012-09-14 @ 13:01:52
URL: http://zofieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin