Sex kilometer och två timmar senare

Det är längesen jag var så trött som jag är nu, vilket förmodligen har något att göra med att jag var i skolan till klockan tre och därefter promenerade i två timmar med Otto. 

Vi började här någonstans med att hoppa fram och tillbaka över en zickzackande bäck i Rinnebäcksravinen



Sen inspekterade vi Höje å och försökte överglänsa varandra med våra fågelkunskaper.

 
Sen såg vi en skylt.
 
 
Sen gick vi den längsta raksträckan i världshistorien.  
 
 
Sen satte jag mig på tåget tillbaka till Malmö och mina ben njöt.

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Åh vad roligt! Himla vackra bilder, speciellt den första bilden, såå vackert!

Svar: Tack! Ja där var himla vackert, underbart väder dessutom :D
piggelinen.blogg.se

2013-04-05 @ 08:33:07
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin