Bloggtorka i solskenet

Okej det kan eventuellt vara så att jag har glömt bort att använda datorn på några dagar på grund av sommarlov. Det kan eventuellt också vara så att jag liksom inte orkat kolla lika ofta på mobilen. Och på grund av detta kan det eventuellt också vara så att jag inte har bloggat, inte har twittrat och inte har fotat. 
 
I ärlighetens namn har jag inget att blogga om ändå så det kan ju gå på ett ut. 
 
Bjuder på en bild på världens mest obekväma stol som för tillfället råkar vara min datorstol. Skyll på den om ni undrar varför jag inte bloggar.
 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

På sommarlovet är det meningen att man skall göra en massa roliga saker och inte sitta vid datorn eller knappra på sin telefon, så det är riktigt okej! ;)
SV: Oi tack skall du ha! ^^ Kul att du gillade klänningen! :D Och angående till vad för gymnasie jag har sökt så sökte först till ett gymnasie i huvudstaden Helsingfors (där man måste ha ett ganska högt medeltal för att komma in, vilket jag har), men den planen har jag nu slopat då mamma inte vill släppa iväg mig och för att det skulle bli en hel del kostnader, så jag kommer fortsätta i gymnasiet som ligger bredvid mitt före detta högstadium! ;)

Svar: Så sant så, underbart väder har vi också! :D Aahh, de där mammorna.. hopplösa ;) Hur fungerar det i Finland, väljer man inriktning på gymnasiet? Vi kan läsa inriktat på exempelvis teknik, samhälle, media osv :)
piggelinen.blogg.se

2013-06-11 @ 23:31:59
URL: http://alatariel.papper.fi
Annika

SV: hihi, ja :D Känns faktiskt lite konstigt. Har ju drömt om detta i 3 år att få se honom live och mitt i allt får jag se honom flera gånger under ett och samma år :o

2013-06-12 @ 10:32:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Ellen (alatariel)

SV: Ja mammorna är lite hopplösa. Men samtidigt är jag nog helt villig att stanna i min hemstad en stund till, har pengar kvar till annat och kommer fortsätta i samma skola som en del av mina gamla klasskompisar. ^^ Nej här i Finland väljer man inte inriktning, men så finns det en del special gymnasier runt omkring i landet. ^^

Svar: Haha jaa, det är ganska skönt att ha någon som lagar mat åt en också.. tro mig ;) Aah, där ser man! :D
piggelinen.blogg.se

2013-06-12 @ 20:21:59
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin