Komsi komsi lilla sommar

Jag hoppas på en regnig sommar. Då ska jag: 
 
- Skapa ny bloggdesign
- Uppdatera ofta och roligt 
- Skaffa mig en hemsida
- Uppdatera min Deviantart
- Twittra som aldrig förr
- Skriva krönika och skicka till diverse tidningar 
- Lära mig Illustrator ordentligt
- Illustrera så att pennan glöder
- Trixa ihop en bra portfolio

Jag hoppas även på en solig sommar. Då ska jag: 

- Fotografera.
- Vara ute.
- Vara ute.
- Vara ute.  
- Vara ute.
- Vara ute. 
- Vara ute. 
 
Kommer vara som en ko på grönbete när jag kommer hem till mina föräldrar och det är sommaruppehåll alltså, rulla runt i trädgården och så. Bara så ni vet. 
 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Väldigt bra plan för både en regnig och en solig sommar! :D

Svar: Ellerhur! Nu ska det bara bli sommar också ;D
piggelinen.blogg.se

2013-05-22 @ 14:20:44
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin