Måndag (fast nu är det tisdag.. skit samma)

Detta har varit den i särklass längsta måndagen på väldigt länge. Har gått runt och varit trött och seg och helst inte velat göra något alls, kan ha lite att göra med att jag inte kom hem från skolan förrän klockan åtta.
 
Eftersom att min lärare också hade en dålig dag skapade vi oss lite välbehövd skadeglädje i pausen.
 
Jag: Hur många sidor ska reflektionen vara på?
Johannes (lärare): Det är Sebastian (vår andra lärare) som ska rätta dem så...
Jag: Jaha, ja då är det bäst att skriva mycket så att han inte går sysslolös ju!
Johannes: Ehehehe. Hehehe. Mahaha. Mohahahahahaha. PRECIS!
 
På min andra lektion blev jag anklagad för att blondera mitt hår igen.
 
Lärare: Vet någon vad väteperoxid är? 
Tystnad.
Lärare (med en menande blick på mig): Ja DU borde ju veta det.
Jag: Va? Borde jag?
Lärare: Det används när man bleker håret!
Jag: Detta är min naturliga hårfärg.
Lärare: Aha.
 
Nu vill jag helst bara gå och lägga mig. Gonatt!
 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Nej snälla, haha! Andra personen som "anklagar" dig för att ha blekt håret. Extremt weird. :'D

Svar: Hahaha, känner mig orättvist behandlad alltså! ;)
piggelinen.blogg.se

2013-10-15 @ 13:27:53
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin