Snooza

Jahapp, då var det morgon igen! Vaknade ungefär samtidigt som jag drömde att jag höll på att bli mördad, var lite sådär lagom mörkrädd innan jag liksom insåg att det inte var verklighet. Haha. Förvånansvärt lugn morgon annars, brukar alltid lyckas spilla något eller typ ha sönder min hårfön (den saknar numera av- och påknapp) men idag har jag klarat mig utan missöden! 

Det bästa med mornarna nu för tiden är i övrigt att Simon (Simon Lusetti) och Emil (IJustWantToBeCool) har startat ett morgonprogram på Splay. Totalt värdelöst men perfekt tidsdödare om man som mig sitter ensam vid frukosten! 
 

Kommentarer
Hanna

Haha sitter också och kollar på dem varje morgonen vid frukosten! :)

2013-10-19 @ 18:50:24
URL: http://hannakarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin