Vilken misär

Jag glömde min mobil hemma idag. Jag kunde inte se när bussen skulle gå, jag kunde inte ta reda på vilken sal vi skulle vara i, jag kunde inte berätta för någon om hur jag tog fel buss (igen), jag kunde inte läsa min inköpslista och jag kunde framförallt inte ta några foton till bloggen! 
 
Lyckligtvis hade stormen igår inte gjort särskilt stor skada så ni missar på sin höjd bilder på ett gäng krossade rutor, fallna träd och löv i enorma högar. Men ändå.
 
 Kompenserar med en googlebild på ett superbarn!
 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Alltså där ser man ju hur beroende vi är av våra smart telefoner, lite galet är det allt. :3

Svar: Haha, ja verkligen!
piggelinen.blogg.se

2013-10-30 @ 18:48:40
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin