Hej bloggen. Hej följare. Hej världen.

Då var det dags att ta tag i bloggandet, såhär kan vi inte ha det! Minns knappt hur man skriver på ett tangentbord längre men snart är jag nog i form igen. En månads datorstrejk har tagit ut sin rätt. 
 
En snabb update nu då.
 
Jag är tillbaka i min studentlägenhet i Malmö. Jag läser två helt nya kurser med två helt nya klasser. Jag är vrålförkyld. Jag har blivit kär i twitter. Jag har knappt rastat min kamera sen vi hördes sist. Jag är fruktansvärt sugen på att göra en ny layout till bloggen. Jag tycker det är dags att någon tömmer containern med kartong i vårt soprum.
 
 
Elin is back.

Kommentarer
Louise

Åh äntligen! Min kära favoritbloggare is baaaaack <333

Svar: Haha aaaw, HEJ! :D <3
piggelinen.blogg.se

2013-09-06 @ 07:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin