Två helt vanliga bussfärder

Det är alltid spännande att åka buss i Malmö, idag var inget undantag.
 
Allt inleddes med att vi nästan körde på en kille, varpå busschauffören tutade och killen började slå på bussen. Sen hamnade vi vid ett rödljus, killen sprang efter och skrek och slog lite till. 
 
När det några minuter senare var dags att gå av gick jag rakt in i en annan kille. Hårt. Han började skratta. Jag rodnade mest.

 
På hemvägen lyckades jag sen hamna bredvid denna äldre herre som bankade ordentligt på sätet innan han satte sig ner på sin misstänkt blöta bak. Där drog han sen upp knäna, lutade sig tillbaka och glodde odiskret på mig i en kvart. 
 
Jepp, en helt vanlig dag i Malmö alltså.

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Alltså vad bor du i en för stad riktigt? :D Låter i alla fall händelserikt. ^^

Svar: Haha, ja man undrar ju ibland! xD
piggelinen.blogg.se

2013-09-24 @ 22:27:46
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin