Hello world!

Nu har det gått så långt att inte ens min bästa kompis mamma tjatar om att jag ska blogga längre. Och då är det illa.
 
HEJ!
 
Det är jag som har dissat er i typ ett år bara sådär utan anledning. Skäms lite, särskilt med tanke på att folk fortfarande besöker bloggen dagligen, men ni vet.. livet kom emellan liksom (haaaaah yeah right). Hur vi ska kunna ta igen allt? Vet inte riktigt. Något jag däremot vet är att jag tänker blogga lite sådär sporadiskt framöver för att det är kul och för att jag kan och lite för att jag har ett behov av att berätta om vardagsdetaljer i mitt liv som, om vi ska vara helt ärliga, ingen egentligen bryr sig om.  
 
Mina och halva Fridas spontana känslor över detta beslut: 

 
Förhoppningsvis era spontana känslor över detta beslut:
 
>:C :3 :> :) XD :D 8D :P 

Kommentarer
JHH

Heeeej.
Jag tänkte faktiskt på dig för någon vecka sedan. Tänkte det var länge sedan jag läste något från dig. Så trevligt att se att det kom inlägg :)

Svar: Nämen tjeeenaaa! Tänka på dig direkt när jag började skriva här igen, haha. Är lite väl sent nu, får in och kika hur allt ser ut hos dig imorron ;) vi hörs!
piggelinen.blogg.se

2014-10-14 @ 16:28:13
URL: http://jhh.blogg.se
Nelly

Roligt att få se livstecken från dej igen! :P ^^

Svar: Nämen oj! Kul att se livstecken från dig med :DDD såå längesen nu!
piggelinen.blogg.se

2014-10-16 @ 00:59:49
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
JHH

sv. Kan ju meddela att det inte finns så mycket att hänga i granen. Min blogg är inget att ha just nu ;)

Svar: Haha har du sett min eller? Borde lägga ner min själ men pallar inte ;)
piggelinen.blogg.se

2014-10-19 @ 11:13:33
URL: http://jhh.blogg.se
Josefi

Men hallå! Hur har jag kunnat missa att du börjat blogga igen? Så kul att upptäcka när man tar en liten paus (läs FLYR!!!) från plugget! Välkommen tillbaka! :)

Svar: Haha taaaack! Jag slöar lite nu dock, uppdaterar inte så ofta men .. ändå ;) Borde väl plugga vidare nu jag med antar jag. Haaah!
piggelinen.blogg.se

2014-11-03 @ 17:40:01
URL: http://brickroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin