När allt bara går som man vill

Jag känner mig oövervinnerlig idag. Trots min snåla sömn vaknade jag pigg och glad, redovisade sen som en gud i skolan och fick reda på att vårt gamla skolprojekt (det vi föreläste om i Stockholm ni vet?) numera finns att läsa om i såväl tidningen Form som i Ung svensk forms utställningskatalog (och här snackar vi inte små artiklar utan helsidor) (och här snackar vi inte bara EN helsida utan FLERA helsidor).
 
Att jag sen har lyckats skaffa ett nytt studieintyg till busskortet och att träningen gick utomordentligt bra och att en snäll kille sprang ikapp mig när jag hade glömt min persilja i kassan och att jag nyss har tagit världens skönaste dusch gör ju inte saken sämre precis. 
 
Nu ska jag äta lite chili- och vitlökswookade bönor med lövbiff och njuta av att mitt liv är så fruktansvärt bra. 
 
 
Okej jag ljög, detta åt jag igår. Idag ska jag bara äta mackor, men det kommer vara grymt goda mackor. Jag lovar. 

Kommentarer
leavanny.blogg.se

Mumsigt :>

2013-02-08 @ 11:20:20
URL: http://leavanny.blogg.se/
Ellen (alatariel)

Låter ju jätte najs! och maten ser jätte god ut! :)

2013-02-08 @ 12:34:04
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin