Hej skolan det var längesen

Började kursen "Grafisk design 4" idag och var taggad till tusen, sen visade det sig att vi skulle inleda med ett grupparbete. Jag är så trött på grupparbeten att jag vill spy. Ville gråta en skvätt men motstod frestelsen och överlevde förvånansvärt nog vårt första tretimmars gruppmöte utan större klumpar i magen.
 
En stor klump i magen har jag dock nu, fast det beror mest på att jag har ätit ett kilo tacos och två kilon fruktsallad. Vi skulle kunna kalla det för att jag tröståt. 
 

Kommentarer
Ellen (alatariel)

Gud vad tråkigt med grupparbeten! Maten ser god ut! :)

2013-01-25 @ 08:52:04
URL: http://alatariel.papper.fi
Liborius

åh hatar när det blir för mycket grupparbeten:/

2013-01-25 @ 09:25:24
URL: http://liborius.blogg.se
Lotta

Eftersom du inte lagt upp någon bild på fruktsalladen tolkar jag det som att du åt upp den innan den blev färdig. Du mumsade i dig allt medan du stod och skalade och hackade, rykte på axlarna och tänkte "det blandas ju ändå i magen". ;P

Svar: Varför måste du känna mig så bra? I ärlighetens namn gjorde jag det samma med tacosen, den här bilden är från ett annat tillfälle.. haha!
piggelinen.blogg.se

2013-01-25 @ 23:07:56
JHH

Är det något jag INTE saknar så är det där med grupparbete...varför? varför dessa grupparbeten?

Svar: Jag undrar det samma. VARFÖR!?
piggelinen.blogg.se

2013-01-26 @ 19:53:49
URL: http://jhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Follow on Bloglovin